هر آنچه که باید در مورد پنل پیامک بدانید

در این محتوا قصد داریم تا درباره ی پنل پیامک و کاربردهای آن با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید:

مقدمه

مطمئنا برای شما هم پیامک های تبلیغاتی فرستاده می شوند. این روش یکی از رایج ترین و ارزان ترین استراتژی های بازاریابی است. چرا که بسیاری از مخاطبان با دیدن س های تبلیغاتی مجذوب آن می شوند و آن را باز می کنند. حتی بسیاری از کاربران از طریق همین روش علاقه مند به استفاده از خدمات و محصولات ارسالی می شوند.

این اس ام اس ها از طریق پنلی به نام پنل پیامک به مخاطبان فرستاده می شود. این پنل یک نرم افزار تحت وب و ارزان است که به متقاضیان این امکان را می دهد با کمترین هزینه محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنند. همانطور که می دانید امروزه تمام کسب و کارها برای عقب نماندن از کورس رقابت باید از جدیدترین و موثرترین استراتژی های بازاریابی استفاده کنند.

از آنجایی که گوشی های موبایل به یکی از اساسی ترین وسایل کاربران تبدیل شده و در همه جا همراه آن ها است پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه به یکی از قدرتمندترین روش های بازاریابی تبدیل شد. این پنل امکان ارسال هر نوع پیامک اعم از اس ام اس های تبلیغاتی، تاییدیه، خدماتی و … را فراهم می کند.

حال اگر شما هم به دنبال موثرترین و مقرون به صرفه ترین روش تبلیغاتی هستید تا کسب و کار خود را رونق دهید و میزان مشتریان خود را به ارزان ترین شکل ممکن بیشتر کنید حتما از پنل اس ام اس استفاده نمایید. این سامانه مزایا و امکانات متعددی برای شما به همراه دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

معرفی پنل پیامک

پنل یا سامانه اس ام اس یک نرم افزار تحت وب می باشد. مهمترین قابلیت این سامانه این است که متقاضی می تواند هر تعداد اس ام اس دلخواه را برای مخاطبان خود ارسال کند بنابراین می توان گفت این سامانه یک سامانه هوشمند است. نکته جالب توجه دیگر این است که پنل اس ام اس از طریق اینترنت فعالیت می کند و اس ام اس ها را با استفاده از اینترنت ارسال و مدیریت می نماید.

معمولا اس ام اس های تبلیغاتی، خدماتی، خبری، کد یکبار مصرف و … با استفاده از این پنل فرستاده می شود.

مزایای پنل اس ام اس

  • دسترسی به بانک شماره موبایل: این قابلیت پنل اس ام اس بهترین مزیت برای کسب و کارهای نوپا و یا کسب و کارهایی است که دسترسی به شماره موبایل مشتریان خود ندارند. این پنل امکان دسترسی شما به بانک شماره موبایل را فراهم می کند. پس از آن می توانید در سریع ترین زمان ممکن بازاریابی اس ام اسی خود را شروع کنید. حتی این بانک امکان تفکیک اس ام اس را برای شما فراهم می کند. یعنی می توانید اس ام اس خود را بر مبنای جنس یا سن یا شغل تفکیک کنید.
  • امکان ارسال اس ام اس بر اساس سن یا جنسیت: از دیگر مزایای این پنل این است که به شما امکان دسترسی به مخاطبان هدفتان را می دهد. مثلا فرض کنید مخاطبان هدف شما والدین کودکان پیش دبستانی هستند. عموما سن والدین این کودکان 20 تا 40 سال است. بنابراین با این پنل اس ام اس شما فقط به این دسته از مخاطبان می رسد.
  • امکان دریافت اس ام اس: یکی دیگر از مزایای جالب توجه این پنل امکان دریافت اس ام است. بسیاری از کسب و کارها تمایل دارند با مخاطبان خود تعامل بیشتری داشته باشند. پنل اس ام اس این امکان را برای شما فراهم می کند. بنابراین می توانید مسابقه اس ام اس ترتیب دهید یا نظرسنجی کنید.

بررسی امکانات

  • امکان ارسال اس ام اس به بلک لیست: یکی از مهمترین امکانات این پنل این است که خیال شما را از بابت رسیدن اس ام اس های شما به دست مخاطبان راحت می کند. بنابراین کافی است یک لیست از مخاطبان خود داشته باشید.
  • امکان ارسال منطقه‌ای و ارسال BTS : پنل اس ام اس با استفاده از دکل مخابراتی  (BTS)  امکان ارسال منطقه ای را برای شما فراهم می کند. اگر منطقه خاصی مد نظر است کافی است آن منطقه را از روی نقشه مشخص کنید. مطمئن باشید این سامانه پیامک شما را به تمام ساکنین آن منطقه ارسال خواهد کرد.
  • بانک اطلاعات: با استفاده از این پنل می توانید لیستی از شماره های مخاطبین هدف خود داشته باشید.

با توجه به این امکانات در حال حاضر افراد زیادی علاقه مند استفاده از این پنل هستند. از این رو شرکت های مختلفی مشغول طراحی پنل اس ام اس می باشند. تیم حرفه ای سبز اس ام اس از معتبرترین مجموعه های طراحی و راه اندازی پنل اس ام اس است. این مجموعه نه تنها امکانات ذکر شده بلکه امکانات دیگری را هم به کاربران ارائه می دهد.

امکانات پنل پیامک سبز اس ام اس

  • ارسال اس ام اس های تبلیغاتی و خدماتی: پنل اس ام اس سبز اس ام اس این امکان را به شما می دهد تا بر اساس بلک لیست، منطقه جغرافیایی، مخاطبان هدف، کد پستی، منطقه و محله، شغل و … اس ام اس های تبلیغاتی و خدماتی خود را ارسال کنید. با این قابلیت شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به مخاطبان مد نظر خود دسترسی داشته باشید.
  • امکان ارسال اس ام اس صوتی: این پنل امکان ارسال اس ام اس صوتی را برای کاربر فراهم می کند. در صورت نرسیدن اس ام اس به دست مشتریان و مخاطبان می توانید از این قابلیت استفاده کنید.
  • ارسال اس ام اس خودکار: کافی است لیست مخاطبان هدف خود را به صورت یک فایل اکسل درآورده و وارد پنل کنید. بعد از آن فقط قابلیت های پنل را مشاهده کنید. این پنل به صورت خودکار تمام اس ام اس های مد نظر شما اعم از تبریک تولد، خوشامدگویی، یادآوری اقساط و … را ارسال می کند.
  • امکان ارسال اس ام اس زمان دار: در این پنل شما می توانید برای ارسال اس ام اس های خود تاریخ و زمان تنظیم کنید. بنابراین اس ام اس های شما بر اساس تاریخ و ساعت تنظیم شده به صورت خودکار ارسال می شوند. با این قابلیت نگرانی از بابت دسترسی نداشتن به اینترنت یا عقب افتادن برنامه ها برطرف می شود.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *